piątek, 11 października 2013

Ja i Draco Rozdział 4.

Staliśmy tak przytuleni do siebie. Pewnym momencie lekko odsunął mnie od siebie, aby się mi przyjrzeć.  Z czułością. Powoli nasze usta zaczęły sie do siebie przybliżać. Już czułam jego oddech na moich wargach. Nasze usta dzielił tylko milimetr. Już... Już bliziutko. Jeszcze chwila gdy nagle...
-Hej, Luna! Luna!- do mojego pokoju wbiegła Cho.
-Co znowu? - odpowiedziałam. - Nie może poczekać jeszcze trochę. Chcę dokończyć mój sen.
 - Nie, nie może. Sen dokończysz innym razem. - jakimś zaklęciem zrzuciła mnie z łóżka
- Dobra o co chodzi?- próbowałam się podnieść.
- Mam pomysł związany z Draco...
-Tak?- podekscytowana usiadłam.
- Chodzi o mi o to, że bym napisała do niego list z pytaniem co sądzi o Tobie. Czy Ciebie lubi, co w Tobie lubi, czego nie lubi, czy chciałby Ciebie bliżej poznać.
- Hmmm... Całkiem spoko pomysł... Ale bez tego czy chciałby mnie bliżej poznać...
-Dlaczego? -zapytała zdziwiona.
-Nie domyślasz się? - zapytałam się retorycznie- pomyślałby, że to ja piszę.
-No w sumie... Czyli jak piszemy?
- Nooo... Ale po lekcjach...
- Luna! - roześmiała się Cho.
- Co znowu?- zapytałam rozdrażniona. Zaczęła mnie irytować.
- Dzisiaj jest sobota.
- Na serio?- kalkulowałam w myślach.
 - Tak!
To dziś sobota... Za tydzień mecz Quidditcha. Krukoni przeciw Ślizgonom. Eeh...
- To za tydzień mecz Quidditcha?
-Tak.
- Krukoni przeciw Ślizgonom...
- Masz dylemat?
- Tak... Nie wiem komu kibicować... Ravencalw mój dom... Slytherin... dom kogoś kogo kocham...
- Mamy jeszcze czas sie zastanawiać. Idź się ubierz i spotkamy się w pokoju wspólnym i zaczniemy pisać.- zadyrygowała Cho. 
Ubrałam się, wzięłam torbę i zeszłam. Cho czekała na mnie w naszym ulubionym miejscu. Rozłożyłam książki, pergaminy, kałamarze z tuszem i pióra.
-No dobra... Daj mi pióro.- powiedziałam.
-Tobie?
-Tak, a co?
-No wiem, nie sądzisz, że lepiej by było gdyby ktoś inny napisał.
- Dlaczego?
-Bo może znać Twój charakter pisma?
- Aha. No to masz- zrezygnowana podałam jej pióro.
- Ale i tak nie będę się podpisywać.
-Dlaczego?
-Bo może nie będzie chciał napisać.
-A tak to by zechciał... Taaaak... W stu procentach, chciałby...
-Nie wiem... Możemy podpisać "Twój przyjaciel". -zaproponowała.
- Nie taki zły pomysł.
-Dobra. To Ty odrabiaj lekcje, a ja napiszę.
- Spoko. Zacznę z opieki nad magicznymi zwierzętami. - powiedziałam.
Tematem wypracowania było "Moje ulubione magiczne stworzenie". Eeh... O czym by  tu napisać, o testralach, czy kołkogońkach, albo o gnębiwtryskach... Dobra o jednorożcach!
- Okej, Luna już skończyłam.
- Ile Ty to pisałaś?
- Chyba 20 minut.
-A co napisałaś?
- Draco! Co myślisz o Lunie Lovegood? Lubisz ją? Chciałbyś ją lepiej poznać? Proszę odpisz, ta sowa będzie wiedziała komu  to dostarczyć. - przeczytała - podoba się?
-Jak najbardziej! To jest świetne! - niemal zaparło mi dech w piersiach. -Jesteś kochana!
-Dzięki Luna!
- Chodźmy do sowiarni wysłać.
- Idź sama. Ja pójdę do Cedrika.
-Dobra, lecę. Pa. Do zobaczenia na śniadaniu. - wybiegłam z dorminatorium jak na skrzydłach. 
Wbiegłam po schodach do sowiarnii i Go zobaczyłam... Stał tam piękny i olśniewający. Jak młody bóg. Serce zaczęło mi bić jak oszalałe, możliwe, że nawet On je słyszał. Słyszał moje oszalałe z miłości serce bije... Niee... Ono nie bije... Ono wali. A więc chyba słyszał je, bo się obrócił. Spojrzał w moje oczy. Uśmiechnął się. Uśmiechnął się! Uśmiechnął się!!! Do mnie!!! 
Stałam tak zamurowana jeszcze przez chwilę. Podeszłam do sowy Cho, przywiązałam list i ją wypuściłam. Poleciała. 

5 komentarzy:

  1. Super, kochana! ^^ Czekam na dalszy :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo... Ja też czekam na ciąg dalszy Twojego opowiadania ;p

      Usuń
  2. Ojeju jakie to słodkie ^u^
    Kocham to opowiadanie ^-^
    A dopiero teraz mogę je przeczytać ;3
    Nigdy jeszcze nie spotkałam się z połączeniem Draco+Luna= <3
    Ale podoba mi się ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Chciałam wybrać mniej oklepane połączenie, bo strasznie dużo jest np. Dramione.

      Usuń
  3. Ojoj... To było takie słodkie <3

    OdpowiedzUsuń

*Komentarz jest dla nas motywacją, a jeśli coś Ci w danym rozdziale nie pasuje lub jest błąd napisz to w komentarzu. Postaramy się to zmienić.
* Staraj się komentować treść rozdziału. :)
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
* Nie zostawiaj linków do swojego bloga pod rozdziałem.
*Używaj Mapy Huncwotów i Myślodsiewni