sobota, 2 sierpnia 2014

Małe sprawy organizacyjne

Witajcie.
Na początku chciałyśmy Was przeprosić z powodu prawie miesięcznej nieobecności.  Gabi najpierw chorowała, a teraz jest na wakacjach i nie ma zbytnio dostępu do internetu. Miałam czekać aż ona doda swój rozdział, bo tak się umówiłyśmy. I teraz rodzi się pytanie:

Chcecie czekać na rozdział Gabi czy chcecie, abym opublikowała swój?

Ewentualnie mogę napisać jakąś miniaturkę, a więc:

Czekanie na rozdział Gabi vs. mój nowy rozdział vs. miniaturka ode mnie? 
Co wybieracie?

Jednocześnie chciałyśmy Wam podziękować za to, że mamy już 10 obserwatorów, łącznie 176 komentarzy oraz 4400 wyświetleń. Może to są jakieś wielkie liczby, ale zawsze coś.

W ramach "wynagrodzenia" Wam braku nowszych rozdziałów i podziękowania za to, że jest już Was 10, dam kilka moich rysunków postaci, o których piszemy.

1. Cho.
Z tego rysunku jestem zadowolona najbardziej.


2. Draco.
Wydaje mi się, że całkiem OK, ale narysowałam go z bardziej smutną miną, a nie jakby kimś gardził.


3. Luna
Włożyłam w nią najwięcej wysiłku. Tutaj jest po narysowanie za 4 podejściem. Była poprawiana kilka razy zanim uznałam, że "może być".




Dla porównania daję rysunek Luny sprzed roku. (lepiej tego nie komentować)





3 komentarze:

*Komentarz jest dla nas motywacją, a jeśli coś Ci w danym rozdziale nie pasuje lub jest błąd napisz to w komentarzu. Postaramy się to zmienić.
* Staraj się komentować treść rozdziału. :)
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
* Nie zostawiaj linków do swojego bloga pod rozdziałem.
*Używaj Mapy Huncwotów i Myślodsiewni