poniedziałek, 29 grudnia 2014

LBA #1

Dziękujemy za nominację Normalnej Nienormalnej z bloga A dream od the future  , Assari Cleto z bloga "To właśnie czas pokazuje nam kim dla kogo jesteśmy i ile znaczymy" oraz Lezlie Trix z bloga Miłość poznaje się po cierpieniu

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonywaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz jedenaście osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Odpowiedzi na pytania od  Normalnej Nienormalnej.

1. Dobrze się czujesz w swoim ciele? Niektórzy mają masę kompleksów, a ty?
KASIA: Dobrze się czuję. Jedna rzecz mi przeszkadza, ale mam to w nosie.
GABI: Ogólnie chyba nie mam, ale muszę popracować nad brzuchem.

2. Zaufałabyś kolejny raz swojej najbliższej osobie?
KASIA: Jeśli mnie nie zdradzili, to tak, bo skoro są tak blisko...
GABI: Tak.

3. Wolisz noc czy dzień?
KASIA: Noc.
GABI: Chyba dzień,

4. Twoja ulubiona książka?
KASIA: Mam masę książek, które wielbię. Jest to miedzy innymi seria o Harrym Potterze, Saga "Zmierzch" (wiem, że to nie trv), Trylogia Czasu, "Hopeless", "Trzy metry nad niebiem", "Gwiazd naszych wina"...
GABI: Harry Potter i "Baśniobór"

5. Zakochałaś/eś się kiedyś w postaci fikcyjnej? 
KASIA: Mam/miałam masę takich crushy XD
GABI: Tak.

6. Jak zachowujesz się gdy skończy się Twoja ulubiona książka? Masz "kaca książkowego" czy raczej żyjesz normalnie? ;)
KASIA: Jak wzrusza to płaczę. Ogólnie to czasem nie wiem, co ze sobą zrobić. XD
GABI: Raczej mam kaca książkowego.

7. Lubisz czekoladę? ^^
KASIA: Tak.
GABI: Tak.

8. Idziesz sobie ulicą i raptem zza zakrętu wyjeżdża rower. Ledwo się zatrzymujesz, a on jedzie dalej. Jak się zachowasz?
KASIA: Jak nie pisknę to będzie dobrze. Stoję przez chwile tak "zamurowana", a potem mamroczę coś pod nosem.
GABI: Albo zwyzywam w myślach, albo się zapytam jak jeździ.

9. Wolisz przebywać w większym gronie, sam czy z przyjaciółmi?
KASIA: Zależy jaki mam nastrój.
GABI: Z przyjaciółmi.

10. Masz jakieś marzenie, w które wątpisz, że się spełni?
KASIA: Hmm... Chyba tak. 
GABI: Tak.

11. Plany na przyszłość?
KASIA: Chyba pójdę do wojska.
GABI: Zero konkretów.

I na pytania Assari:

1. Masz do wyboru albo słoik nutelli albo nieśmiertelność, co wybierasz?
KASIA: Chyba nutelle.
GABI: Niesmiertelność, bo nutella ma wiele podrób i jest czekolada.

2. Czy sądzisz, że ludzie - tacy jak ja (Ass) - są zabawni, fajni czy wręcz przeciwnie? Dlaczego?
KASIA: Fajni są! Bo tak.
GABI: Są fajni.

3. Dlaczego prowadzisz bloga?
KASIA: Eee... To już chyba nawyk xD
GABI: Po prostu lubię.

4. Planujesz wydać kiedykolwiek jakąś książkę?
KASIA: W sumie to to mi się marzy.
GABI: Wszystko jest możliwe.

5. Twoja ulubiona książka?
KASIA: Masz wyżej. ^^
GABI: Jest wyżej.

6. Dostajesz smoka. Jak wygląda? Jak się nazywa? Jakie są jego szczególne zdolności?
KASIA:  Jest duży i czerwono-żółty. Groźnie wygląda, lubi tych co ja lubię. Okruszek. Zionie ogniem i gada.
 GABI: Nazwę go Shiara. Będzie mieć piękne niebiesko-fioletowe łuski. Będzie mógł zmieniać swoją postać.

7. Czytałaś kiedykolwiek "Zwiadowców"?

KASIA: Nie.
GABI: Nie.

8. Dlaczego akurat taka tematyka bloga?
KASIA: Odpowiedź osoby niżej jest poprawna.
 GABI: Ponieważ obie lubimy pisać i jesteśmy Potterhead.

9. Oglądasz anime? Jeśli tak to jakie?
KASIA: Nie, ale chcę zacząć.
GABI: Nie.

10. Trybut, Heros, Potterhead? A może coś jeszcze innego?

KASIA: Potterhead. Muszę koniecznie przeczytać "Percy'ego Jacksona".
GABI: Potterhead.

11. Ktoś chce spalić wszystkie twoje książki, co robisz?
KASIA: Wrzeszczę na niego.
GABI: Panikuję i wymyślam zemstę.

I te odpowiedzi na łamiące zasady pytania:

12. Okay?
KASIA: Okay! ^^
 GABI: Muszę przeczytać "Gwiazd naszych wina" i wtedy odpowiem, tak jak trzeba.


13. Który z Insygni Śmierci?
KASIA: Niewidka i kamień wskrzeszenia.
GABI: Niewidka.

14. Najgrubsza książka, którą przeczytałaś?
KASIA: "Zakon Feniksa"
GABI: Też "Zakon Feniksa".

15. Jakie masz przezwisko? Dlaczego? Jeśli nie posiadasz, to chciałabyś w ogóle mieć jakieś?

KASIA: Ławka, bo Szymon tak napisał.
GABI: Raczej nie mam, ale bym chciała.

16. Gollum jest najlepszy na świecie, nie? :D xD
KASIA: Ale nie tak jak ja <3
GABI: Kasia ma rację.

17. Co dostałaś na święta?
KASIA: Słodycze i łańcuszek.
GABI: Kamerkę, lampkę, słodycze, kalendarz i pojemniki.

18. Idealne miejsce do czytania książki?
KASIA: Łóżko, biurko, ławka, podłoga, kanapa, kibel...
GABI: Moje łóżko.

Odpowiedzi na pytania Lezlie:

1. Dlaczego blogujesz?
KASIA: Jak już mówiłam to jest już nawyk, ale to lubię.
GABI: Po prostu lubię.

2. Jaka jest twoja ulubiona postać z książki? Z jakiej?
KASIA: Zbyt dużo postaci tak bardzo lubię i trudno mi je zliczyć.
GABI:  Jak na razie nie mam ulubionej postacie. Jest kilka, które bardzo lubię.

3. Zakochałaś się kiedyś?
KASIA: Tak, ale już mi chyba przeszło.
GABI: Tak.

4. Kim chcesz być w przyszłości?
KASIA: Raczej żołnierzem.
GABI: Nie mam konkretnych planów, ale tak trochę moim marzeniem jest bycie aktorką.

5. Jakie są twoje wady, a jakie zalety?
KASIA: Wady: potrafię być wredna, chamska, bezczelna, pogięta jak paragraf (co jest jednocześnie i zaletą), czasem bezwzględna, uparta. Zalety: bystra, sprytna, inteligentna, oczytana, potrafię też być miła, sympatyczna, pracowita, wrażliwa, ambitna i mam fajne poczucie humoru. Z kolei jeśli chodzi o Gabrysię to ona jest strasznie uparta, co jest jej wadą i zaletą, a mnie momentami to wkurza. Potrafi też być chamska. W sumie to mamy podobny charakter. Gabi ma fajne poczucie humoru, jest bystra, inteligenta, ma dobry gust i ogólnie jest kochana.
GABI: Wady: słomiany zapał, uparta, czasem chamska i bezczelna, zapominalska. Zalety: inteligentna, sprytna, bystra, miła, oczytana, wrażliwa, ambitna, pomocna, zakręcona jak baranie rogi, pomysłowa, mam poczucie humoru. Kasia też jest uparta, a jej zalety to:inteligentna, oczytana, miła, sprytna,  zakręcona jak baranie rogi, pomysłowa, potrafi gotowa, pomocna i kochana.

6. Co byś zmieniła w kanonie Harry'ego Pottera?
KASIA: Pozostawiłabym przy życiu Tonks, Syriusza, Lupina, Freda i Zgredka.
GABI: Też bym ich ożywiła. XD

7. Do jakiego domu w Hogwarcie byś należała? Dlaczego?
KASIA: Chciałabym do Ravenclaw albo Gryfindoru, ponieważ polubiłam postaci z tych domów i wyznawane przez nich wartości.
GABI: Do Gryfindoru lub Ravenvlaw, bo zdaje mi się, że bym tam pasowała.

8. Jaki jest twój ulubiony smak lodów?
KASIA: Waniliowy.
GABI: Cytrynowy

9. Wolisz komedie czy dramaty?
KASIA: Komedie.
GABI: Komedie

10. Zjadłabyś coś co przygotowałby skrzat domowy?
KASIA: Tak, może on by wiedział, co mogę zjeść. XD
GABI: Tak

11. Gdybyś mogła zamienić się w jedno zwierzę na jeden dzień jakie byś wybrała?
KASIA: Wilk lub feniks :3
GABI: Jakiegoś ptaka.

Nasze pytania:
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z bloggerem?
2. Lubisz czytać książki? Jeśli tak to jakie?
3.Czytasz naszego bloga? Podoba Ci się?
4. Masz jakieś dziwne nawyki?
5. Najdziwniejszy potterowski paring z jakimś się spotkałeś/aś?
6. Jaki paring najbardziej lubisz?
7. Ożywił(a)byś jakąś postać z serii "Harry'ego Pottera"?
8. Chcesz jednorożca?
9. Co Ciebie najbardziej irytuje?
10.  Z którą postacią z "Harry'ego Pottera" byś się umówił/a?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Komentarz jest dla nas motywacją, a jeśli coś Ci w danym rozdziale nie pasuje lub jest błąd napisz to w komentarzu. Postaramy się to zmienić.
* Staraj się komentować treść rozdziału. :)
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
* Nie zostawiaj linków do swojego bloga pod rozdziałem.
*Używaj Mapy Huncwotów i Myślodsiewni