czwartek, 21 maja 2015

Nowe rozdziały i miniaturki - dlaczego ich nie ma?

Cześć!
Wiele osób w komentarzach pytało, kiedy kolejny rozdział. Przepraszam, że tyle go nie było i za to, że dopiero teraz odpowiadamy.

Jeśli chodzi o "Ja i Draco", to sama dobrze nie wiem. Prawdopodobnie w czerwcu, bo teraz ze względu na projekty szkolne i komunię siostry mam dużo na głowie, ale postaram się wyrobić w maju. Jeśli nie to na dniach wrzucę miniaturkę. Moich nowych rozdziałów nie było, bo w kwietniu dużo chorowałam, co osłabiło mnie trochę psychicznie; miałam też próby na wieczornicę, co mnie nieco zniechęcało do wszystkiego, a w tamtym tygodniu miałam 3-dniową wycieczkę, która byłam pewnym resetem i po niej po prostu odżyłam. W czerwcu u mnie powinno się rozluźnić. Rozdział 24 jest już od jakiegoś miesiąca zaczęty, ale jest jak widać...

Jeśli to chodzi o "W poszukiwaniu swego znicza" to wiem jeszcze mniej. Gabrysia również ma dużo na głowie i musi ogarnąć parę spraw.

Bardzo Was przepraszam za to, że tyle czekacie. :) Mam nadzieję, że nie zwątpiliście w nas. ;)
Pozdrawiam Was cieplutko i proszę Was, żebyście uzbroili się w cierpliwość.
Kasia ;)  

1 komentarz:

*Komentarz jest dla nas motywacją, a jeśli coś Ci w danym rozdziale nie pasuje lub jest błąd napisz to w komentarzu. Postaramy się to zmienić.
* Staraj się komentować treść rozdziału. :)
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
* Nie zostawiaj linków do swojego bloga pod rozdziałem.
*Używaj Mapy Huncwotów i Myślodsiewni