poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Kasia na Wattpadzie!

Hej!
Poprzedni post usunięty, ale treść tego wpisu w dużej mierze taka sama.

1.Blog zakończony (z mojej strony).  tzn. nic więcej się tutaj nie pojawi, nie ma co obserwować.
2. Przeniosłam się na wattpada.

To już wiedzieliście, no nie? Taka różnica, że jak na razie reaktywuję "W blasku srebrzystej tarczy" tam. Miało tego nie być, ale jednak... Coś mnie tchnęło i sobie tam piszę. Na razie jest tam prolog w nowej wersji. Czy to będzie ta sama historia, co tutaj? Chyba nie do końca. Zmienia się narracja. Zmieniła się też osoba, która to pisze, czyli ja i mój charakter. Mam nieco inne pomysły i inne podejście.






Oprócz tego znajdziecie są tam moje stare miniaturki. Raczej nieprzerabiane.



5 komentarzy:

  1. Mam konto na wattpadzie, pomyślałam sobie że zmotywuje mnie to do pisania mojego opowiadania... nadal z tym ciężko ale mocno wierzę w to że w końcu się uda :) Dużo weny!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia! Jak założę sobie konto na Wattpadzie to zobaczę co tam dodajesz. ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam konta na wattpadzie ale Twój blog bardzo mi się podoba. Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam konta na Wattpadzie i raczej nie planuje założyć. ;) Ale Twój blog bardzo mi się podoba. :)

    Obserwuję i pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć!
    Wybacz za reklamę, nie znalazłam innej zakładki.
    Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w kreatywnym wyzwaniu pisarskim organizowanym na
    https://wyzwania-pisarskie.blogspot.com/
    Wystarczy napisać krótkie opowiadanie na dowolny temat. Obudź wyobraźnię. Poćwicz swoje pióro. Pobaw się słowem. Można wygrać książkowe nagrody!

    A może spróbujesz swoich sił w innej dziedzinie? Zachęcam do wzięcia udziału w akcji poświęconej Taylor Swift.
    https://swift-kreatywnie.blogspot.com/
    Daj się ponieść swojej wyobraźni i stwórz coś dowolnego, np. obraz, zdjęcie, wiersz, opowiadanie, komiks. Cokolwiek, byleby wiązało się ze Swift. Tutaj również można wygrać nagrody.

    Przy okazji, zapraszam też do przeczytania i skomentowania mojej powieści
    https://wszyscy-mamy-sekrety.blogspot.com/
    Dwie historie rozgrywające się w różnych czasach – czasy wojenne i współczesne. Z pozoru nic je nie łączy, ale czy na pewno? Każdy człowiek skrywa jakąś tajemnicę, nieważne, czy małą, czy dużą. Dowiedz się, jakie sekrety skrywają bohaterowie. Będę wdzięczna za opinię, to doda mi motywacji. :)


    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

*Komentarz jest dla nas motywacją, a jeśli coś Ci w danym rozdziale nie pasuje lub jest błąd napisz to w komentarzu. Postaramy się to zmienić.
* Staraj się komentować treść rozdziału. :)
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
* Nie zostawiaj linków do swojego bloga pod rozdziałem.
*Używaj Mapy Huncwotów i Myślodsiewni