sobota, 1 września 2018

ZAWIESZENIE?

Cześć!
Z tej strony Kasia. Jak widać blog zieje pustkami od ponad roku, nawet dłużej. Można ten post uznać jako pewien przełom. Wzięłam się do jakiegoś ogarnięcia tego. Kiedy? Nie wiem. Spróbuję z tym ruszyć znowu, ale nie wiem kiedy. Najpierw muszę napisać rozdziały na zapas, a z tym może być ciężko, bo idę do klasy maturalnej i jestem bardziej skupiona na moim blogu.

Teraz zebrać to wszystko, żeby miało większy sens.

Wrócę tutaj z nowymi rozdziałami, tylko nie wiem kiedy. Prawdopodobnie usunę przed tym wcześniejsze rozdziały "W blasku srebrzystej tarczy" i dodam od nowa. Może coś zmienię, ale wątpię. Jestem z nich raczej zadowolona.
Stare opowiadania i miniaturki zostają. W "Ja i Draco" połączyłam pierwsze rozdziały. Po 2 czy 3 w jeden. Z 30 zostało 24. Myślę nad zmianą tytułu, ale jestem marna w te klocki, więc zanim wymyślę to trochę czasu mi się zejdzie. Ta nazwa jest zbyt oczywista i banalna. Powinno być coś lepszego, co równie dobrze pasuje do treści.

Pozdrawiam, trzymajcie się ciepło!
Kasia

1 komentarz:

  1. Dzień dobry!
    Z przyjemnością informuję Cię o II edycji przedwojennego konkursu literackiego „Już nie zapomnisz mnie”. Jeżeli chcesz podszkolić swoje pisarskie umiejętności, a przy okazji coś wygrać, ten konkurs jest właśnie dla Ciebie! Mimo że tematyka jest związana z dwudziestoleciem międzywojennym, można napisać opowiadanie w dowolnym klimacie oraz zarówno autorską opowieść, jak i fanfiction. Przewidziane są cenne nagrody, m.in. książki tematyczne, gazety, płyty CD, niespodzianki, ale przede wszystkim jest do wyboru dziesięć książek z różnych gatunków. Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału.
    przedwojenny-konkurs.blogspot.com
    Zapraszam również do wzięcia udziału w zabawach, gdzie także można zgarnąć nagrody książkowe.
    przedwojenne-zabawy.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło!
    Sovbedlly
    PS. Przepraszam za reklamę.

    OdpowiedzUsuń

*Komentarz jest dla nas motywacją, a jeśli coś Ci w danym rozdziale nie pasuje lub jest błąd napisz to w komentarzu. Postaramy się to zmienić.
* Staraj się komentować treść rozdziału. :)
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
* Nie zostawiaj linków do swojego bloga pod rozdziałem.
*Używaj Mapy Huncwotów i Myślodsiewni